Nejčastější dotazy
Co znamená v košíku volba Jsem ochoten počkat až do…?
Touto volbou nám říkáte, do kdy jste až ochotni počkat na Vaši objednávku. Pokud vám je tedy jedno, zda dostanete Vaši objednávku ve 12:30 nebo v 13:00, vyberte z roletky čas 12:30, ale k tomu označte, že klidně počkáte až do 13:00. Tím zvýšíte pravděpdobnost, že budeme schopni Vaší objednávce vyhovět, obzvláště v termínech kolem oběda, kdy je naše provozovna nejvytíženější. Tato volba ale samozřejmě stále znamená, že byste Vaši objednávku dostali nejraději v 12:30.
Jak zaplatím online?
Platba online je velice jednoduchá a probíhá podobně jako jste zvyklý v běžných eshopech – po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu, kde provedete vaší platbu. Zároveň vám zašleme email s odkazem na zaplacení, pokud byste si platební bránu třeba omylem zavřeli. Na objednávce začneme pracovat, až když nám platební brána potvrdí, že je objednávka zaplacena. Pokud objednávku nezaplatíte do 30 minut, systém objednávku automaticky zruší.
Online platba záleží na platebních podmínkách Provozovatele a o jejich možnostech se dozvíte z košíku.
Co když chci udělat změnu v objednávce?
V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v restauraci k e-mailu vůbec nemá přístup.